usch

Har verkligen jättemycket att göra (som vanligt) på både fritiden och i skolan. Men var och gymmade i Måndags det var kul och gick bra. Förutom att tidningen kom dit, och ville ta kort på mig och Angelica, så hamnade man tyligen på framsidan! Det var rikgti hemskt, ful bild dessutom. Men det är väl sånt man får leva med...

Har varit på ännu en dansträning, skitkul! Älskar det.

Imorgon har vi prov i handel, så jag har pluggat lite, men orkar inte mer. Stephanie kommer hit en sväng i kväll också tror jag. Imorgon ska jag hem till en gammal klasskompis, ska ha en filmkväll, med 4 tjejer till. Så imorgon blir det nog inget inlägg ska hemma till Jessica innan.

Nu ska jag gå ner och laga mat.

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0