treirad

Det blev en trevlig kväll igår! Fick ju träffa släkten så det kan ju inte vart något annat än roligt! haha

Idag har jag plockat ihop massa skräp, typ petflaskor, plåt, plast, ja sånt skräp. Har hjälpt till lite här hemma. Ska även panta alla flaskor och få pengarna, kommer typ bli rik, Nej så många är det inte men det är grymt många pappkassar, så det lär ta lång tid, men men.
Så nu är jag klar för dagen har fixat allt som jag skulle, ska bara cykla ut cukeln till vägen, om jag ska åka bussen hem imorgon. Sen ska jag ta en dusch och fräscha till mig lite.

Nu ska jag nog fortsätta på samma spår, äta onyttigt, men det är helg, då får man äta...

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0