summerday

Äntligen hemma! Har i stort set åkt bil hela dagen. Först in till stan för att handla, hem och lämna varorna. Iväg till Endre, för att mamma och pappa skulle rösta, undra vem som "vinner"? Efter det ut till stugan, jobba, åka till min mormor och morfar, fika. Åka till Roma köpa pizza, fast för mig blev det en kebabtallrik, tjockis!
Och nu är jag hemma!

Jag och Angelica har bestämt att vi ska börja på gym, så nu blir man biff, hehe.

Den här veckan har jag verkligen fullt upp!

Måndag: Plugga till redovisning.

Tisdag; Redovisa, idrott (i skolan), dansträning

Onsdag: Ut och springa med Stephanie

Torsdag: Ta skolfoto, klippa mig

Fredag: Ta't lugnt!

Sen ska jag handla present till min mamma och min kusin! Så jag har fullt upp. Men det är kul då har man något att göra, än att sitta hemma vid datorn! hehe...

Nu måste jag sluta, ska fixa lite grejer till imorgon.

pöss pöss


Saknar sommaren

Kommentarer
Postat av: Angelica

YEAAAH vi ska gymmE! ;)

2010-09-23 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0