Skulle sitta fint med en JORDGUBBSTÅRTA och SOMMAR!

Cha cha bloggen!! haha!! Bara Angelica och Jossan som fattar, så skön!!

Verkligen seg dag i skolan, har varit så himla trött så jag har skrattat åt precis allt. Efter skolan gick jag in till stan möte upp Stephanie, så gick vi en liten sväng, dock inte alls länge, typ 1 timme. Men hittade iallfall en tröja.

Nu ska jag bara ta det lugnt, och mysa med mamsen! Kanske tar en snabb dusch också, men får se vart vällen tar vägen.

Bye Bye Bitches! hahah :P

pöss pöss

Nu är jag trött!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahha! chaachaaaa Angelica här ;) vilken DÖÖ-COOL blogg du har!

2010-09-19 @ 14:54:17
Postat av: Sofi@

Hahahaha!!

2010-09-19 @ 18:40:55
URL: http://sofiahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0