party like a rock star!

Har fortfarande ingenting att ha på mig, men får väl ta något flaschigt linne eller nått, haha. Det är ju typ disco, så det behövs nog ingen finklännig. Lovar att lägga upp vad jag har på mig, om det är fint eller inte.
Undrar om jag kommer orkar iväll, har sån j**** träningsvärk, och är hur trött som helst. Får se om jag kan sova en stund eller något. Kvällens planer blev inte som tänkt, men skall iallfall åka in till stan vod nio-tio. Möta Mathilda sen drar vi hem till hennes kompis. är där en stund sen drar vi ner till Hamnplan! Woho, let´s get this party started!

Nu sa jag bara chilla lite tills det är dags att hoppa i duschen.

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0