mycket att göra!

Ny vecka! Usch ja, nu börjar skolan och läxorna på riktigt! Har redovisning i administration imorgon, som kommer gå åt skogen, känner jag på mig... Har massa glosor till på Onsdag, sen är det väl rätt lugnt, förutom att jag måste jobba matte...

Idag slöt vi tidigt,vilket var mycket skönt. Jag och Angelica tog en sväng på stan, innan jag skulle ta bussen hem. Kom väl hem vid tre, halv fyra, då jag började med administrationen. Nu är jag klar, hittar inge mer fakta så det får räcka.
Ikväll ska jag ut och gå, kanske springa? Får se om jag orkar. En dusch, sen måste jag packa, har idrott i skolan sen ska jag på dansträning. Får se om jag åker hem mellan skolan och dansen, men jag vet inte...Kanske ska va med min kusin, så då behöver jag inte åka framåt tillbaka, men jag får se.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0