måste va som du

Oj, la tydligen inte in något inlägg igår, även fast jag trodde att jag hade gjort det, men men.
Igår hade vi en ganska slapp dag, först administration, gympa och drama, älskar drama! Skitkul, vi leker typ lekar i 3timmar, najs bajs!
Åkte bussen hem, sen cyklade jag, för att komma ända hem... Hade verkligen jättetur med vädret, när vi stod och väntade på bussen i skolan så duggade det lite, Jag tänkte att det skulle säkert ösregna när jag sulle cykla, men nej det gjorde det inte. Hann komma innanför dörren klä av mig, sen började det ösregna, tur kan man ha!

Dagen idag har varit seg, men det gick bra. Imorgon är vi lediga, så jag ska kanske åka till stan med en kompis, men får se...

Tänkt då man var så brun att man inte behövde smink.


måste sluta nu,

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0