longtimeago

Nu var det längesen jag bloggade, men det ska bli ändring på. Har bara varit så mycket nu första riktiga veckan, i skolan. Jag är iallfall nöjd med min klass, som tur är. Har väl inte hänt så jättemycket, de här dagarna i skolan...

Idag så har jag varit i en liten skobutik i Roma med Stephanie. Var ju meningen att jag skulle köpa skor...Ett par converse, men det finns ju så många färger,så vet ju inte vad jag ska ha, lila, gråa röda, höga, låga, skinn, tyg? Ah, varför finns det inte bara en sort, då behöver man ju inte välja. Fast då skulle alla haft likadana, gud vad jag babblar, eller skriver...
Men iallafall, så skulle jag egentligen va med min kusin idag, men kunde inte komma in till stan. Så Stephanie följde med mig hem, vi pratade lite. Hon åkte hem, då började jag städa. Kom inte så långt, eftersom jag fastnade vid datorn, som vanligt...
Nu ser jag och pappa på film och äter godis!

pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0