Insparken

Först var vi, alltså jag och Mathilda, hemma hos Ida, en som går i Mathildas klass. Där var det lite andra folk med. Fick skjuts av två killar ner till Hamnplan 5, vi kom väl in lite efter elva. Fy vad mycket folk det var, gick inte att komma fram här och, antingen var man klämd eller så fick man en armbåge i huvudet. Men det var iallfall jut kul!

Lite trögt att gå upp på fredagen och gå i skolan, men det gick. När jag kom hem så somnade jag på engång! Det blev en lugn hemma kväll med familjen.

Idag, Lördag, har jag varit i stugan klippt gräset. Det var jobbigt! Har också varit på marknaden i Kräklingbo, köpte ingenting. Efter det, var det liten middag vid min mormor och morfar, min kusiner var också där. Kom hem nio, så nu sitter jag och ser på film.
Imorgon ska jag göra massa "nyttiga" saker som måste göras, städa o.s.v. Så jag hinner nog lägga upp lite bilder också.

pöss pöss


Myser med min underbara katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0