glasögonorm!

Har nu kommit hem från skolan, fast jag slöt vid halv 3, fick sluta tidigare... Skolan har fatiskt varit rolig idag, för engångs skull! Först hade vi administration, men vi får jobba själva då, eller vad man ska säg. Man behövde inte ha lektion egentligen...
Efter det hade vi Idrott, det var faktiskt kul. Gjorde massa samarbetsövningar, som var roliga.
Lunch, då jag och Angelica åt fil, dränkt med socker, uäk!
Nu var det bara en letion kvar, drama, som vi hade i tre timmar! Men det var as kul, fick göra massa lekar och sånt. Så idag har jag lärt mig alla namn i den nya klassen och även lärt känna dem bättre.

Måste skaffa linser känner jag, får ont i huvudet av att inte ha glasögon. Mina glasögon är verkligen fula! När jag är trött ser jag ännu sämre. Åh! Varför måste jag ha glasögon för!

jaja, måste sluta nu, har lite att göra.

pöss pöss


Det här är det lilla ni får se av mig i glasögon! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0