snyggve

Redovisningen gick bra. Nu ska man bara träna på administrations provet som blev flyttat till på fredag... Vilket var dåligt! Men men... Ska träffa min bror i helgen så jag måste egentligen packa, men jag orkar inte. Imorgon kanske jag inte är hemma, så jag får se. Jag hinner nog, klockan är inte änns fem.
Efter skolan drog jag och Mathilda ner på studiemässan, pappa var där och slöt 3, så det var mest därför vi åkte dit. Var väl där en halvtimme eller något. Imorgonbitti, ska vi på mässan i klassen, har ingen aning om vad vi ska göra där egentligen men, dem har säkert hittat på något. För er som inte vet, så går jag i ettan på handelsprogrammet, mycket bra linje!

Nu ska jag träna lite på administrationen, om jag orkar hämta boken vill säga...

pöss pöss

...Nu har jag hamnat i ett period då jag hatar att ta bilder, eller lägga upp, men det kommer snart, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0