Saknade bror

Trodde jag skulle ta med mig datorn, men sen insåg jag att det var lite onödigt, eftersom vi inte kommer va på hotellet så mycket.
Just nu är vi i Joakims lägenhet. har precis ätit, nu håller vi på att städa och packa upp allt som vi köpt. Jag har inte handlat så mycket, men det var ju inte därför vi åkte upp heller, så...

Vi sov på Scanic hotell, och gud vilken frukost! Vet inte hur mycket det fanns att välja på, helt galet. Imorgon bitti ska jag basta och bada i poolen. Skönt att bo på hotell!

Imorgon ska vi fixa lite i Joakims lägenhet, sen kanske vi hinner med lite shopping, innan vi måste åka hem. Helgen har gått så fort, sen är det ännu en ny vecka i skolan, usch!

Nej, nu ska jag kolla till efterrätten...

pösselipöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0