.

Mycket som händer nu, som vanligt, känns som att det är det enda jag skriver, men skitsamma!

I måndags gick jag en sväng på stan med min mamma, köpte ett par jeans, två koftor, träningsbyxor och en tröja på bibok som jag tror jag skall lämna tillbaka...

I tisdags var jag med underbara Frida, sen drog vi på dans.

Idag har jag varit i skolan, inget mer med det... Efter så gymmade jag och Angelica.

Imorgon ska jag gå på stan med några ompisar, ska fixa lite tills i helgen... Har även utvecklingssamtal.

Och tillslut på fredag, så ska jag antingen gå på stan eller så åker jag hem och tar det lugnt... Är sjukt trött på skolan, ganska mycket att göra, fast ändå inte... haha, lite knäppt

Kände att det här inlägget blev lite plojigt, men så kommer och har min vecka se/sett ut.

Nu blir det tv.

pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0