already?

Idag åker vi hem, vill egentligen vara kvar lite längre. Känns inte som man hunnit gjort något, fastän vi har det. Mamma lagar mat, Joakim lagar cykeln, pappa lagar ugnsluckan...Jag själv sitter och latar mig vid datan, livet är allt bra ibland! haha

Är svinförkyld, och det är inte kul! Jag som skulle gymma imorgon, dansa på tisdag, ut och jogga på torsdag, hela min vecka är förstörd!
Men snart är det höstlov!!! Gud va skönt, ledig en hel vecka, plus två dagar.

Idag hann vi gå på stan en liten stund, hittade en grön skjorta på cubus, sen hittade jag en jacka men var lite osäker, sen kostade den 1000:-, så då det var bäst att låta den va, tills jag bestämt mig.

Snart är det mat, sen blir det en lång bilfärd till Nynäs, sedan båten.

Ha det!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0