Aj know ju want mii!! ;)

Sitter hemma vi Stephanie, jag dunkar musik och käkar godis, medans hon, fixar inför imorgon...

Vi ska ju på fest imorgon, haha, eller fest och fest kanske man inte säger... Vi ska ha en återträff med alla barn, från lägret jag var ledare för i somras. Då ska man klä ut sig för det är ju Halloween!!
Har inte rikitgt bestämmt vad eller hur jag ska se ut, men det fixar sig.

Har inte bloggat på några dagar, men jag har i stort sett åkt framåt tillbaka, från stan, hem och till Stephanie. Så jag har inte vari hemma så mycket, och har därför inte kunnat blogga. När jag säger att jag lovar, betyder ju det att jag inte gör det, haha. Nej självklart inte, men jag ska lägga upp bilder!!

Ni får ha en underbar lördag kväll, för det ska jag!!

pöss pöss

HJÄLP!! Är Halloween och Alla helgona samma sak? VI har en "stor" diskution om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0