åhja

Måndag, ny vecka. Hoppas denna blir bättre, fast känns som jag börjar bli förkyld, inte bra!

Var och gymmade idag, med Angelica. Det gick bra, men vi missade bussen med typ 2min, fifan va surt asså! Var då tvungen att vänta en timme tills nästa buss. Då kunde jag lika gärna åka med pappa som slöt halv 4, och skulle hem så fort som möjligt. MEN, då kommer han ju på massa saker han ska göra i stan! Tvätta bilen, beställa arbetsjacka o.sv. Så jag kom hem lite innan 5. Jag kunde varit hemma 4, om jag skulle tagit bussen. Men gjort är gjort, meller vad man säger?!

Nu ska jag kolla på kungarna av tylösand, missade det i onsdags, måste ju hinna ikapp. Sen börjar paradise hotel ikväll, så det får man också ta och se på. Men annars ska jag plugga lite, sen duscha.

ha det.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0