panik!

Äntligen hemma! Hemsk dag har det varit, huh! Skolan var väl helt okej, sen skulle jag och Angelica gå och gymma. Väl inne på gymmet, är den en gammal äcklig gubbe som typ glor på oss i spegeln, när vi cyklar. Jag tänkte inte så mycket mer på det, än att han var ganska skum. Han var klar med sin maskin, ställer sig upp och börjar gå. Han vinglar lite, och "går " in i en maskin. Ni vet hur rädda jag är för fullisar, så nu blev jag rädd. Jag och Angelica, gick och drack. Då lutar han sig över en bänk, för att kolla vart vio gick. Snacka om äckel gubbe!! Det slöt med att vi drog där ifrån, för att jag var livrädd! Usch, min största fobi (förutom fåglar)

Möte sen upp pappa, byta hans farsdagpresent, hade visst köpt en förliten storlek. Kollade lite på jackor, men jag hittar ju ingen! Fan att det ska va så svårt. Aja, snart är det mat, och det behövs, hungrig!

Blev lite flummigt inlägg, men men.

pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0