Dag 3

Nu har skolan börjat, och jag är redan "skoltrött"...Fast dagen gick ganska snabbt, efter gick jag en sväng på stan med Mathilda. Köpte inget, eftersom....Jo! Jag fyller år om 8dagar, kan ni tro? Lilla jag ska bli 16, hhahah, det visste ni inte va? ;)

Kom hem för en liten stund sen, är skittrött, och hungrig. Men maten är snart klar, ska försöka plugga lite handel tills imorgon, då vi tydligen har prov. Sen blir det paradise hotell, sen sängen!

Imorgon är det sävefest, men tror jag skippar den...Ska kanske vara med Mathilda istället, se på film o.s.v. Men kom på att jag ska på kurs imororgon, och vet inte rikitgt när den slutar...Så det kanske inte är någon idé. Men får se!

pöss pöss


Borta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0