(Y)

Kom hem från dansen för ett tag sen. Asså gud!! Innan när vi precis skulle gå in, var jag as nerös, men sen när man väl kom ut och fick se allt folk, låten gick igång, då fick man verkligen en adrenalinkick! (stavning?) Så sjukt kul var det! Vill verkligen göra det fler gånger.

Nu ska jag bara ta det lugnt, sen ikväll eller om några timmar rättare sagt, så ska jag hoppa in i duschen, ska bli skönt att få bort allt kladd i ansiktet. Sen ska jag och Joakim skjutsa in mamma och pappa till stan, sen köpa pizza, jummy!

Resten av kvällen spenderas väl hemma i tv soffan, som vanligt...

pusseli pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaalen bild! ;d

2010-05-08 @ 23:08:46
Postat av: Sofi@

I know! :P haha

2010-05-09 @ 17:52:00
URL: http://sofiahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0