trötter!!

Nu är jag hemma! Helt utmattad, kom hem igår men då hann jag inte skriva...

I helgen var vi på klassresa, jag tycker inte att det har varit så kul faktiskt, men men....

Igår var det balen, jag kom hem vid ett, då säger mamma att min moster kommer och hämtar mig klockan två och att det fanns mat på spisen, sen stack dem, så jag hann träffa dem i två minuter, sen var det bara att hoppa in i duschen snabbt som tusan. Som tur var hann jag perfekt in tills allt började.
Alla som åkte var förstås jättefina, min brorsa åkte i en gul corvette, tror jag de heter, med en tjej som heter Anna, hon hade röd klänning, så Joakim fick ha en röd fluga och en röd liten duk i bröstfickan.

Idag var jag hur trött som helst, har inte sovit så mycket på klassresan. Men jag pallrade mig upp för att åka till skolan. Eller man kan väl säga att jag försov mig ganska mycket, hade 10 minuter på mig, men jag hann med bussen!
Skolan var ganska tråkig, inget som man har längtat tillbaka till efter helgen. Vi fick läxa från idag till imorgon, men vet inte om jag orkar gör den... Fast jag tänkte träna lite på matten, för vi har prov imorgon.

Jag och Stephanie ska kanske dra till Roma så vi hörs sen!

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0