the sun is shining on us!

Idag gade vi friskvårdsdag, jag och Jessica spelade badminton och lite tennis, det var väl helt okej! Fast efter ett tag blev det ganska tråkigt, så vi satte oss och åt lite mat. Tråkigt som vi hade, så börjar vi båda skratta åt Jessicas drickyoghurt, haha... Vet inte hur länge men minst en halv timme satt vi och skrattade åt den...

Efter badmintonen så gick vi till öster, mötte upp Jossan och Mathilda. Gick på donken och åt, tog en liten sväng på stan sen träffade vi Tessan som gick med oss ner till hamnen. Vi tog en glass, men det var sjukt mycket folk där, så det var bara jobbigt.
Sen gick vi och satte oss i almedalen, solen stektet på men jag frös, what?! Aa, det var lite konstigt...

Imorgon blir det klassresa, vi ska till fårö, hoppas resan blir över mina förväntningar, för jag tror inte det kommer bli jätteroligt, men det ska bli kul!

Så därför kommer inte jag blogga något på tre dagar, kommer hem på Söndag, då måste jag hoppa in i duschen för att sedan åka in till stan, där vi ska se på studenterna, eller rättare sagt min bror!

Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0