sick!

Sitter i soffan och tycker synd om mig själv. Har jättepnt i halsen och huvudet, tror Linnéa smitta mig! Dumma Linnéa! haha

Idag skulle jag spela trummor, så det var bara att åka in till stan. Först satte jag mig och pluggade på mammas jobb, sen mötte jag uppe pappa, vi handlade en ny moppehjälm, den andra är så stor. Åh gud fick den hemska gubben, som hjälp, när jag skulle pröva ut hjälm... Såhär, jag och Stephanie ställde oss vid alla cyklar och sånt inne på Löfqvist (stavning?), då kommer en gubbe och frågar oss...

- Behöver ni hjälp?
- Nej
- Ska ni på EU-kurs?
- Nej
- Nämen då vill ni ha hjälp!
. Nej, vi ska på moppekurs
- Ja, EU!
- Nej, inte eu...
- Jo, det är EU!, sen gick han

Asså skum gubbe, haha. Varje gång vi kom dit så blev det typ samma konversation, fast efter typ tre gånger så sa vi bara JO!, att vi skulle på EU-kurs.

Ska se färdigt på tv, sen ska jag nog hoppa in i duschen, får se om jag orkar gå i skolan imrogn, men jag måste, har muntligt nationella i matte, sen måste jag sy min tröja på slöjden.

.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0