pöss pöss

Igår handlade jag inte mycket, men det får gå. Får se det från den ljusa sidan, har mer pengar med mig hem! Men dem lär ryka snart... Vi åt kina mat igår, riktigt gott faktiskt, haha.
Det har varit roligt i Stockholm, förutom att jag blev sjuk, och att jag inte handlat så mycket men men.

Idag åkte vi hem med båten, när jag kom hem så gjorde jag lite engelska, snart klar. Har matteprov på Måndag och sen ska jag lämna in Section, sen svenskan som jag helt glömt bort, det ska in på onsdag...Mycket att göra iallafall.

Ikväll var jag och Stephanie ute och körde moppe, riktigt kul... Fast kallt!

Imorgon är vi lediga, så det blir till att plugga och städa, kansek åka till stan om man hinner.

En liten sak som jag tänkte på, hur fan kan killar va så tröga?!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0