pöss pöss

Jaha, ny dag!

Skulle egentligen köra moppe idag, till skolan, så jag skull inte behöva gå upp så tidigt. Mamma väcker mig en kvart innan bussen och säger att det spö regnar ute, så det var bara att hoppa upp ur sängen sms Stephanie, hon visste tydligen inte att de hade regnat, men båda två blev väldigt stressade så de blev bara till att sätta fart. Vi hann med bussen...

Skolan har varit väldigt tråkig, Tisdagar är veckans plugg dag, alltså den med flest jobbiga lektioner.

Imorgon har vi operationdagsverk, man ska jobba ihop minst en 100-lapp, till #rädda mammorna" kampanjen.
Jag skall städa övervåningen och fixa lite tvätt, kanske ska hjälpa Jessica med att tvätta hennes små hästar, men det var inte säkert.

Nu ska jag kika runt lite på datan sen blir det till att sova...

Ni får nöja er med en gammal bild, för orkar inte ladda in bilder på datan nu, sladden ligger ungefär 3m ifrån mig!

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0