M&M ♥

Valborg igår blev väl inte fullt så lyckad. Åkte hem till Jessica, vi gick till elden i endre, de va inge drag där om man säger så. Efter typ 40-50min gick vi hem, skulle egentligen till "puben" men vi hade inte lust. Vi gick hem och spelade spel istället, fifan, det va kul! haha

När vi skulle gå och lägga oss mådde jag jätteilla, så jag åkte hem.

Imorse när jag vaknde mådde ja bra igen, så hela familjen åkte ut till stugan. När vi väl kom ut dit, så mådde jag illa igen.
Jag fick i uppgift att städa dasset, skit uppgift! Men det gick ganska snabbt.
Vi åkte också en sväng förbi min kära mormor och morfar, var längesen jag träffade dem, så det var kul.

Nu sitter jag och ser lite på tv, och kollar in allt på datan jag missat. Det var väl halva min helg, hoppas jag mår bättre imorgon då vi ska dansa!

pöss pöss

Vissa folk är ju helt knäppa i huvudet, tänk efter lite först, och varför!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0