mhmhmh....

Imorse råkade jag somna om, inte bra! Gick upp vid tolv, så det var bara att slänga i sig frukosten sen börja städa, klockan två var jag klar, det tog två timmar!! Kan inte fatta att det tog så lång tid, för övervåningen är inte så stor, fast det var rätt stökigt...

Jonte kom vi fyra, den här gången gick det faktiskt ganska bra. Imorgon har jag egentligen trumträning, men min trumlärare, Stefan, är på någon konsert, fast det ska bli ganska skönt att slippa den, för det är inge kul. Vi spelar saker som jag redan kan, sen fick jag en läxa som vi spelade igenom och jag hade lite små problem med ett komp, så då fick jag det i läxa, i två hela veckor! Det där kompet lär man sig på en kväll! Aj usch, ska inte gå där efter sommarn!

Nej nu ska jag dra ner och käka lite mat. Måste in till stan imorgon, för pappa fyller år på fredag... Morsdag är på söndag men det har jag redan ordnat, som tur är.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0