lugg or not?

Tänkte bara säga hej! Hitills har jag följt schemat, eller jag blev klar lite tidigare, så tänkte hoppa in i duschen nu. Mår lite illa och är ännu rätt så förkyld, men jag åker ändå! Hoppas att man blir bättre (I belive you)...

Men som sagt hoppar in i duschen, det var ett tag sen jag duscha, eftersom jag har varit sjuk. Så det ska bli riktigt skönt!
Tänkte måla naglarna också, annars  känner jag mig tom, haha. Låter konstigt, men jag är van att ha nagellack på tårna och när jag inte har det så ser jag helt konstig ut...

Gud vad jag flummar, bara för att jag inte har något att skriva om!

Men skriver ett inlägg när jag kommit i Stockholm.

pöss pöss





Ska man ha lugg eller inte?

Skönt att slippa hårbandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0