LOVE YA!

I skolan har jag pluggat som en dåre... eller inte, men jag skulle ha behövt gjort det. För att vi har prov imorgon...

Efter skolan åkte jag iallafall i till stan följde först med Stephanie och Emely till Dicks guld & silver, Stephanie skulle ta hål i örat (där uppe). Det blev jättefint på henne, vill också ta hål där men har ett litet "förhinder"....
Efter det gick vi lite på stan sen skulle dem åka hem med bussen, så jag gick lite själv på stan. Pappa fyller år imorgon så jag var tvungen att hitta något till honom, det blev en "sommar" jacka.
När mamma slöt jobbet, vid fem, så åkte vi och pappa ut till Tofta möbler, skulle se på någon soffa.
Vi bestämde oss tillslut för att äta i stan, mums! Gyd vad jag känner mig fet, när man sitter inne på Max och trycker i sig en hamburgare, som man vet är j****** onyttig!

Slut pratat om det, när jag kom hem satte jag mig med so, hemprovet som skulle vara inne idag, men man kunder typ lämna in den imorgon också. Blev klar med den, då var det bara nästa läxa, men jag kollade bara igenom lite papper sem orkade jag inte träna längre. Vi har lixom prov imorgon, men det får gå så bra som det går!

Nu ska jag förbereda mig för imorgon sen ska jag sova.

Sleep tight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0