Klänning klänning...

Jaha, idag har man varit i Nacka, det var väldigt stort, större än förra gången, då dem ännu höll på att bygga. Jag köpte inte så mycket...En sjal, 4 strumpor och en tröja, med andra ord inte ett skit! Men jag har ju ännu två dagar kvar, så jag hinner säkert köpa något. Jag går ju med mamma och hennes kompis, så det blir ju inte dem roligaste affärerna ibland...
Hittade en balklänning på Bik Bok, men sen fick jag för mig att Jossan hade en sån, så jag var tvungen att messa henne och fråga. Då var det ju precis en sån hon hade köpt. Sabblar! Den satt verkligen perfekt! Men det var bara att leta vidare.
Hittade då en på JC som jag har kollat på, men den färgen jag ville ha, fanns inte i xxs, bara i xs, vilket var för stort för mig. Den är axelbandslös, så den kan ramla ner lite när man dansar, men mamma sa att man kan sy fast den i bh bandet, men jag vet inte om bh bandet ska sticka upp, det är ju inte så snyggt, fast det ser nästan ut som det är banden till klänningen, men men får se hur det blir.

Funderar faktiskt på att köpa nytt löshår, mitt börjar bli lite halv slitet, men jag vet inte om jag orkar, det blir liksom sommar snart. Då har jag ingen användning av det, eftersom man badar och så...

Nej nu ska jag sluta babbla, ni föår ha en underbar KristiHimmelfärstdag!

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0