♥FRIDA ♥

Kom precis hem från Frida, vi har haft sjukt kul som vanligt!
Vi började med att baka, men vi insåg ganska snabbt att vi var tvugna att gå till affären för att handla ingredienser. Vi gick ner till affären, några hundra meter... Vi hittade ljus chocklad, sen var det bara jordnötssmöret kvar, det hade dem ju inte! Vi lämnade tillbaka chokladen och gick ut, hon i kassan tittade as skumt på oss. Vi gick hem, hämtade cykeln, och cyklade till Ica Wisborg, väl framme handlade vi sakerna vi skulle ha, sen var det bara att cykla hem. Äntligen hemma! Vi började baka, men då inser vi att vi måste ha sirap, för det som var kvar, var inte bra! Så vi gick ner till affären och köpte sirap, hon i kassan tittade ännu mer på oss...

Kakan blev super god! Men väldigt onyttig!

Efter det, lagade vi pannkakor, sen gick vi ut med våran morbrors hund, Ludde.

Pluggade lite, sen drog vi ut och cyklade lite. Spelade data, sen ringde Joakim och sa att han var utanför. N

Å nu sitter jag här i min säng och undrar vad jag ska börja med att göra.

-Plugga
-Packa
-Möblera om...
-Sitta vid datorn
-Gå ut och fixa till moppen

Det so låter roligast är att möblera om men vet inte om jag orkar göra det själv, får väl se.

Laddar snart upp bilder från när vi var ute och gick med Ludde

pööss pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0