Fredag och Lördag....

Bloggade inte igår för jag orkade inte, men min pappa fyllde iallfall år så ett grattis till honom. Idag fyller min kusin år, så det får bli ett grattis till honom också.

Igår körde jag och Stephanie moppe till skolan, det gick bra hela vägen tills jag skulle svänga in till skolan, då dör moppen!! Jag fick panik och tänkte att jag skulle rulla ut den på sidan, men jag hade ju växlarna i så där stod jag mitt i vägen och försökte får ur de sabblans växlarna, som tur va så var det ingen bil som kom, eller jo...Fast då stod jag på kanten.
Aja helt okej för att vara första gången, eller?

Efter skolan åkte jag direkt till Endre skola, där Jessica väntade, vi skulle plugga lite med hjälp av vårn gamla lärare, men hon var tydligen i stan. Vi gick då hem till Jessica istället. Vi gjorde inte så mycket men det var kul!!

Idag har jag varit i stan handlat mat och en soffa, ikväll ska jag ta ett varmt bad, för jag har köpt en ansiktsmask som jag ska testa.

Ni får ha en bra Lördag!

pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0