.

Som sagt, är jag hemma idag, för att jag är sjuk. Ska va hemma imorgon också, bästat att vila upp sig till Stockholmsresan, om jag nu inte blir värre än vad jag är... Tänkte verkligen att jag skulle plugga idag, eftersom jag är hemma, men vem orkar det?

Det får bli någon annan dag. Imorgon måste jag packa, eller egentligen iag, men det orkar jag inte heller. Det enda jag vill nu är att sitta vid datan eller tv:n med ett duntäcke och en stor godisskål, men jag har godisförbjud så där sprack den idén.

Igår kväll var jag och Stephanie ute och körde moppe, det var as kul, dast tur att det inte var någon trafik, för jag kan nämligen inte växla ner. Bra, Sofia! Ut påvägen bara, innan du enns kan köra, haha.

Moppen dog bara engång, och det var i en korsning, men jag fick inte ur växlarna, så jag fick panik, och släppte alltihopa.

Nu ska jag sitta vid datan ett tag, sen får jag se om jag orkar plugga något.

pöss pöss


Gammal vinterbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0