Damit*

FAN! Asså snacka om att jag är sur! Som vanligt blev jag sjuk. blir typ alltid det när vi är i Stockholm, eller så inbillar jag mig bara.... Men hade jätteont i huvudet, och var hur yr som helst, mådde också lite illa. Så mamma och jag gick tillbaka till lägenheten, vi typ ett. Eller hon lämnade mig här, så jag har varit självhär ett bra tag, men det är lättare att vara i lägenheten och hitta på något än hemma. För här kan man bara sätta sig och kolla på alla folk, som går förbi.

Ja, väldigt sur är jag, en hel shopping dag bortblåst. Hann bara att handla ett linne. . .

Men har iallafall hittat en klänning, eller vi kollade på JC om den fanns i min strl, men den gjorde ju inte det, så jag ringde till JC på Gotland. Dom hade den och var så gulliga att lägga undan den till på Måndag, man får ju egentligen inte lägga undan den mer än två dygn, men jag förklarade att jag var i Stockholm....

Nu mår jag bättre har sovit, men när jag vaknade trodde jag att jag skulle spy, så jag sprang in på toan, men nej! Jag var nog bara hungrig, nu har jag yttert lite huvudvärk. Hoppas det blir bättre imorgon för då måste jag vrå handla!

Nu ska jag måla naglarna sen får jag väl lägga mig framför tv, eller nått.

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0