bad monday

Gud vilken jobbig skoldag! Har varit jättetrött och mått illa. Ingen bra start på skolveckan. Men jag ska ta och rycka upp mig!
Tänkte att jag skulle göra läxor idag, eftersom vi slöt tidigt, har jag gjort några? Nej, eller jo en men den var inte så viktigt, men fick lust att göra den. Tänkte skita i allt förutom biologin, den tänkte jag träna på i tv pauserna. Känner verkligen att jag är inne i någon hata läxor fas! Varje gång jag får en läxa blir jag sur, haha, komiskt!

Nej men nu ska jag inte sitta här och deppa! Imorgon åker jag nog hem, tänkte åka till stan för jag behöver underkläder, men det får bli en annan dag. Eller som mamma säger: Det kan du köpa i Stockholm.
Jag ska till stockholm på Onsdag nästa vecka, och varje gång jag säger att jag behöver något, så säger hon att jag kan köpa det i Stockholm. Det blir till att åka med en tom resväska, om jag ska få med allt hem.

Ni får ha en underbar Måndag kväll, själv ska man ta en varm dusch, sen ställa sig framför tv:n och härma alla poser, från top model, haha. Efter top model är deet mitt favorit program! Svenska Hollywood fruar! Hur kan man missa det liksom!

Måndagar är den bästa tv kvällen, på hela veckan! Så stör mig inte...
pöss pöss

Hittade sjukt fula bilder på mig och Jessica, men fi fan va kul! haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0