V.11

OJ, har inte bloggat på ett tag nu, men har haft fullt upp...

Onsdag: Hade trumträning, gick väl inte så bra för mig... Efter det kom Jessica hem till mig, vi spelade buzz och hade kul!

Torsdag: Vi åkte skidor med halva klassen, resten var så tråkiga så dem stannade i skolan och skulle jobba. Det var kul att åka skidor, fast det var bara dem tråkigaste spåren som man fick åka. Efter skolan drog jag hem till Josse, vid fem så gick vi ut till bussen. Så var inne vi stan typ 6, sprang till mamma och hämtade mina trumsaker. Jag och Josse gick en sväng på Åhléns, sen drog hon på träning och jag drog på träning.
Jag är fakttiskt stolt över mig själv hittade ner till musikskolan :D haha, spelade trummor sen åkte jag hem.

Fredag: Åkte in till stan efter skolan, gick på stan med Frida, handlade ingenting. Fast jag skulle velat handla en tröja på cubus, ett diadem med en rosett på och ett skärp, men det får bli nästa gång jag går på stan...

Lördag: Japp, LÖRDAG! Idag ska jag åka och fira min morbrors tjej, typ vid ett. Vet inte riktigt när vi kommer hem, men när jag kommer hem så ska jag städa mitt rum, det ser verkligen ut som ett bombnedslag! Ikväll är det körslaget, de måste ni se! Min frissa är med, Kristoffer och Kia, "känner" tre styckna, ring och rösta, haha. 

Nu ska jag passa på att äta lite frukost medans det står framme.

pöss pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0