snart påsklov!

Jo minsan snart är det påsklov, så himla skönt, då ska jag slappa och plugga förstås. Att man aldrig slipper undan det...
Idag hade vi kemi prov i skolan det gick åt skogen och jag menar det!
De andra lektionerna var rättså tråkiga. Eller svenska var faktiskt rolig. Vi fick sitta i grupper och prata om lågstadiet eftersom vi ska skriva en uppsats om det sen. Jag, Carl, Felix och aron satt tillsamman, för att vi har gått i samma klass sen lekis, eller aron har ju inte det men han hade ingen från sin gamla skola så han fick va med oss. När man väl sätter sig och börja prata om det så kommer alla minnen tillbaka. Oj, det där kanske lät lite töntigt men men. Idag eller rättare sagt resten av dagen ska jag träna på trumläxan, Jonte kommer ju imorgon. Ska se om jag orkar gå ut också, det är så fint väder! Äntligen vår, alla fåglar kvittrar och man kan ha skinnjacka, yippie! haha, nej nu ska jag kolla vidare, måste hitta en balklänning, till nian. Vet inte vad jag ska ha för någon men den ska va kort och inte för dyr, någon som vet någon bra affär eller sida?

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0