new

Sorry för väldigt dålig upptadering, men har verkligen inte haft lust.

Det har hänt ganska mycket sen sist, men det lägger vi bakom oss...

Idag har jag gått i skolan, fett drygt! Vi hade so istället för gympan, inte kul. Resten av dagen har bara varit rent allmänt tråkig. Vi skulle prata om vart vi ska åka på klassresan, men det gick ju inge vidare... Ibland undrar jag vad som finns innanför folks huvuden!!

Ikväll är det top model 13, arn och holywood fruarna, mycket att titta på...
Nu ska jag måla naglarna, och bädda rent i min säng, för jag råkade kissa på mig inatt... haha, skoja*

Mathilda lycka till! Hör av dig när du är hemma... miss ya!

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0