My day!

Vi hämtade upp Stephanie lite innan nio, affärerna var inte öppna så vi stannade kvar på pappas jobb (vid guteskola, typ). När klockan var tio så gick vi upp mot kvarnen, så himla jobbigt, de blåste som bara den, och ingen trottoar, va fan ska man då gå?!
Vi kom iallafall halvt oskadda till öster, där vi spenderade nästan hela dan. Var en liten sväng på adelsgatan såklart. Jag köpte en tröja och ett halsband, lägger ut bild imorgon. Är så himla trött, om jag lägger mig ner somnar jag garanterat på engång... Imorgon ska jag, pappa och Joakim bowla, som jag har sagt ett par gånger nu. Först ska vi till lerboden, vad vi ska göra där har jag ingen aning om... Nej ska nog gå och sova nu, så himla trött!

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0