lite sent inlägg om man säga så

Nu sitter jag här i min ensamhet, tänkte berätta om gårdagen.

Jag satte mig och åt frukost framför tv:n, jag trodde vi skulle åka klockan tolv. Men tydligen inte!
11.00
Pappa: Är du klar om 30 minuter?
Jag: Nej, jag måste ju ännu duscha!
Pappa: Nej de hinner du inte...
Jag: JO!!

Jätte bra konversation, jag sket i vad han sa och sprang in i duchen. Faktiskt så blev jag klar i tid, fattar inte hur jag hann. Vi åkte iallafall in till stan. Lerboden blev vårt första stopp, kan inte säga vad vi gjorde där...
Sen iväg och äta, tillsist bowling! Jag tror jag förlora med hundra poäng xD men de visste jag ju sen innan också. Vi handlade lite maten innan vi åkte hem.

Japp de va min dag. Idag är/har jag varit ensam hemma sen klockan nio. Har inte gjort så mycket nyttigt.

Jag har faktiskt en god nyhet! Jag har kommit in på musikskolan! Äntligen! Jag ska typ ha två trumlärare. En privat och en på musikskolan som heter Stefan, hoppas dom är bra ;)

Nej nu ska jag ta något att äta börjar bli riktigt hungrig...

pöss pöss



Du gör fan inte om det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0