friday night!

Lite dåligt med inlägg nu men men...
Igår kväll åkte jag in till Ida i stan, vi gick till Endre matchen ett litet tag. Proppfullt, var det! Josse och Mathilda skulle kkomma in till åtta, vi gick och möte dom. Josse, jag och mathilda gick och såg klart på endre matchen, medans Ida drog hem för att träffa Sammi, Max och Tom (?). Efter matchen drog vi hem till Ida, där det var fullt ös, haha. Ida och killarna skulle vidare på fest, så då åkte vi andra hem. Ingen toppen kväll men lyckat var det...

Idag ska jag ut till min mormor och morfar, min underbara mormor har bakat bullar, som jag ska ta med på afternoontea, imorgon. Nej nu måste jag börja plugga!

pöss pöss 


Snacka om du i huvudet *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0