;)

Hej hej! Idag är det måndag för er som inte visste det... Skolan var helt okej, inte tråkigare än vanligt. Hela denna vecka kommer va så sjukt skön! Joakim (min bror) har åkt till Luleå, han kommer typ hem på Lördag eller fredag, fatta va skönt en hel vecka utan han! haha... Efter skolan var jag iallafall med Stephanie, vi spelade rock band och satte vid dator.

Jag har funderat på en liten sak faktiskt. Jag vill ta hål i naveln tror jag, men gör det ont? Kolla just på videosar på internet och det ser inte ut att vara så skönt, haha. Fast jag tror egentligen inte att jag ska tänka så mycket mer på det, för de kommer jag aldrig att få! Men jag klarar mig nog bra utan, fast det skulle vart kul att testa ;)

Nu måste jag plugga...

pöss pöss

p.s. nästa inlägg blir det en liten historia?!....

Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

Nej det gör inte ont.

2010-03-16 @ 16:45:00
Postat av: Sofia

Okej, har du hål i naveln? :O :P

2010-03-16 @ 20:12:24
URL: http://sofiahagglund.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej jag hade engång i tiden, fick ta ut den efter som det började vara sig o växte en liten knöl i naveln. Haha, nu kanske inte du är så sugen längre att att hål? ;)

2010-03-17 @ 18:12:32
Postat av: Sofia

Okej, nja vet inte låt inte så roligt :P

2010-03-20 @ 08:28:25
URL: http://sofiahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0