050310

Hej hej, sitter i sängen med datorn i famnen. Har på mig världens mysigaste tröja som jag fick av Frida igår...Har letat som en dåre efter den där jävla skivan, som jag måste installera för att lägga in bilder från mobilen. Jag har inte hittat den, skumt att saker bara försvinner sådär.

När jag vaknade i morse mådde jag inte bra, var jättetäppt i näsan och hade typ lite feber, kände mig väldigt hängig. På eftermiddagen så skulle vi åka ut till min kära mormor och morfar. Jag hoppade in i duschen en snabbis, efter jag hade duschat kände jag mig bättre. När vi kom till mormor och morfar så satt Frida och dom där, de visste jag inte om. Jag hade ju inte sminkat mig eller gjort mig i ordning överhuvud taget, lite pinsamt att se ut som värsta nörden. Men men, gud säger att jag ska se ut såhär, så jag får väl acceptera det, eller?! Nu väntar jag på att maten ska bli färdig, hoppas de blir någe gott. Efterrätten blir iallafall panacotta, supagott!
Nej nu ska jag göra ett litet experiment med en jordgubbe och mina tänder, berättar hur och vad jag gjorde om de fungerar.

pöss pöss


Kommentarer
Postat av: matilen

Jag hoppas det!:) <33

2010-03-06 @ 20:04:49
URL: http://matilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0