-

Jag ska börja berätta om de där lilla expeimentet med en jordgubbe. Läste i en tidning att man kunde ta en jordgubbe och gnugga mot sina tänder för att de skulle bli vitare. Funkade verkligen inte! Ena tanden blev rosa, fick inte bort de först men när jag borstade tänderna så gick de bort.
Nu sitter jag och ser på tv, ska väl äta mat snart. Idag har jag suttit vid datan, löst korsord, sett på tv och pluggat i en kvart. So ska va inne på tisdag och vi ska redovisa en annan sak på onsdag...Hur fan ska man hinna?! Jessica kommer imorgon, då ska vi jobba lite på redovisningen och försöka få klar den, hoppas vi hinner.
Gud va hemsk, skolan börja på Tisdag! Fast vi går bara 4 veckor sen e de påsklov, i maj kommer de typ tre studiedagar efter sig, då åker jag till stockholm :D

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0