sun

Tjenixen pixen!

Jättefint väder idag host host* Asså det måste bli fint väder, för jag måste sola bort min fula bränna! Annars vet jag inte vad jag ska göra....

Skolan känns värdelös, man kan varken höja eller sänka sitt betyg nu, vi har inget att gör på lektionerna. Så vad fan gör vi i skolan?? Nu måste dem hitta på några dumma och tråkiga tema dagar också, varför inte sluta tidigare? Aja, det är väl inte lärarna som bestämmer men ändå.
Jag har inte världens bästa betyg, men jag kommer in på min linje så vad spelar det för roll, ingen bryr sig ändå!
Gud jag är verkligen trött på skolan nu, som ni kanske märker.

Nu ska jag kolla runt lite till, sen tror jag att jag ska sova lite är sjukt trött, eller så åker jag bort till Stephanie om jag får komma dit.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0