studenten

Idag tog brorsan studenten!
Först åkte jag och mamma in till stan för att köpa lite blommor, sen var det bara att dra ner till studenten. Hände väl inte så mycket där nere, gick till öster och väntade på att dem skulle komma. Jag träffade Frida så jag gick med henne en sväng på stan. Efter ett tag cyklade vi hem eller först cyklade vi efter vagnarna för Frida ville kolla. Det hände lite roliga saker på vägen, men de orkar jag inte skriva, så komplicerat...

Iallafall så skulle jag spela trummor så jag och Frida cyklade åter iväg. Efter träningen så blev vi lite sugna på glass så vi cyklade till hamnen, åt lite glass, supergott, och mysigt. Vi åtta var vi hemma vid henne, där satt min mamma och väntade. Vi drog hem och här sitter jag, uttråkad! En dag kvar sen helg! Så skönt! Förresten imorgon ska jag klippa mig.
Lägger in lite bilder, när jag har tid. Från studenten och när jag och Frida var ute och cykla.

Jag älskar dig Frida!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0