sommarlov!!!!!!!

Buuhuuu!! Sista dagen i roma och i nian, känns skönt men ändå väldigt tråkigt att lämna alla, klassen och lärarna. När man väl går i skolan tycker man att det är tråkigt, och bla bla. Men nu vill man gå längre i Roma, kommer sakna några lärare....

Men nu ska vi inte deppa, de är ju sommarlov!! Idag hade vi skolavslutning, jag spelade trummor, gick inte så bra, tappade bort mig mitt i låten, men det var förhoppningsvis inte många som märkte. Vi spelade heller inte Majas låt, den som är roligast att spela!

Jag är ganska nöjd med ina betyg, eller jag är nöjd. Ska få 900kr för dem, 75 för vg, och 100 för mvg. Idag får jag ju börja äta godis, så nu ska det mumsas! Det fick jag 600kr för, 100kr per månad. Alltså har jag haft det i 6månader, rätt stolt över mig själv, eftersom jag är den största gottegrisen ever!

Men men, kvällens planer är planerade, det blir till att åka med Mathilda och Jessica till ******.

sommarpussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0