orientering!

Ännu en ny dag!!

Idag hade vi orientering i skolan, ur tråkigt, ska aldrig göra det igen. Det var pissblöt i skogen, så fötterna typ simmade i skorna. Jag och Mathilda gjorde en hel bana, sen började vi på den andra, eller dem tvingade oss! Vi gjorde tre kontroller, sen tog vi Mathildas öronhänge och gjorde egna hål, blötte ner lappen lite. Iallafall när vi kom tillbaka till skolan så hade vi bara tråkiga lektioner, har liksom inget att göra.

Efter skolan åkte jag in till stan, träffade mamma, skulle kolla på skor till balen. Men nej hittade inte ett par. Eller jo, jag hittade ett par men vet inte om dem var så bra...

Har precis målat naglarna, det blev typ en hallonröd färg. Nu ska jag låta det torka sen hoppa in i duschen, fixa saker till imorgon.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0