Home

Hej igen, som sagt så hann jag inte att blogga i söndags, var så himla trött...

Men nu tänkte jag berätta lite vad vi har gjort.

Söndag: Åkte upp med båten väldigt tidigt, kom fram till Kalmar då vi drog till Ikea, tråkigt! Efter Ikea och några andra småaffärer så åkte vi till lägenheten, som vi fått låna av min kusin, tack!
Vi handlade lite mat, sen var alla så trötta så vi slängde oss fraför tv:n.

Måndag: Idag var det shopping dagen, vi åkte in till baronen, handlade lite kläder. På kvällen gick vi till en restaurang och åt pizza, efter det tänkte vi gå hem till min kompis Malin, men dem skulle göra något annat. Vi kom väl hem vi 8-9, så det var bara att ta en dusch och hoppa i säng.

Tisdag: Vi gick upp i tid så vi skulle hinna handla alla saker på Ikea och baohouse. För i söndags gick vi bara och kollade, så idag hämtade vi upp alla stora saker. Hann även gå in i ett centrum som ligger där bredvid, MODE, handlade ett par byxor då.
På tal om dem där byxorna... Jag skulle handla korta shorts, men dem jag hittade satt inte så tight, som jag ville. Då kom jag på att jag kanske kunde hitta några på barnavdelningen, för dem borde ju sitta tightare. Jag hittade ett par shorts som jag skulle prova, vi hade lite bråttom, så när jag var påväg in till provrummet, så såg jag ett par jeans på barnavdelning, fanns bara ett par kvar. Jag tog dem för jag tyckte de var snygga, när jag kom in i provrummet, ser jag att det var strl. 146, smått! Men det var boyfriend modell, alltså lite större. Så jag tog på mig dem ändå, och dem passade! Byxorna satt ju tightare än vad de skulle, alltså inge boyfriend modell, det blev istället mer stuprör, men vad gör det. De var även förkorta, men jag vek upp dem, så då blev dem bättre. Jag lovar att lägga ut en bild på dem senare, ska även ta kort på allt jag köpt, nu har man tid, för det är sommarlov!

Idag ska jag packa ihop mina kläder, ska flytta till stugan imorgon, så vet inte om de blir något inlägg, men någon gång blir det, fast inte så ofta. Får se om jag orkar pallra mig ut i solen sen.

Have a nice day!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0