Frissan & klädproblem!

Nu är man halv blon och ny klippt!

Imorgon ska vi fira Joakim, studenten, det ska bli kul, nästan hela släkten kommer. Så det är full rulle här hemma, eller det var. Jag och Joakim kollar på tv, medans mamma och pappa håller på i köket. Imorgon kommer nog våran dag, ska städa, usch! Inte kul, men det måstes göra.

Har bara ett problem, vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, alla kläder som jag provat här hemma, är typ linnen. Jah har bränt mig på axlarna, as fult. Jag hittar väl något, förhoppningsvis!
Ska självklart slänga in dagens outfit imorgon, då får ni se min nya hårfärg också!

Förresten gick på stan i en halv timme och hittade en byxdress, eller vad det heter. Det är inte byxor utan shorts, ni får tycka vad ni vill, men jag älskar dem!!

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0