Bal + lite annat....

Nu var det ett tag sen man skrev i blogg. Har vart lite mycket nu, det var iallafall bal i Fredags. Roligare än vad jag hade förväntat mig. Tänker inte riktigt berätta allt som hände, men vi åt mat, det delades ut priser och vi dansade.
Jag, Jossan, Mathilda och Jessica åkte tillsammans i min morbrors bil, en röd cheva -55. Min morbror har gjort iordning den från grunden nästan...

Jag kom väl hem vid ett, så det var bara att hoppa i säng. På lördagen vaknade jag vi nio, hur pigg som helst! Jag gick upp, åkte in till stan, skulle egentligen gå med Jessica men hon låg och sov, så hon skulle nog inte hunnit in till stan, innan jag åkt hem. Hon visste inte heller om hon kunde komma in, så vi sket i det. Då sms:ade jag min kusin och frågade om hon ville gå på stan med mig, men hon var inte hemma. Då var det bara att fråga nästa, men hon var på Fårö, sen gav jag upp, för då skulle vi åka hem. Jag måste gå på stan, har ännu inte hittat något att ha på mig på skolavslutningen. Jag ville heller inte gå ensam i flera timmar....

Jag tänkte lägga in bilder från balen, men mamma har åkt till våran stuga, med sin väska, där kameran ligger. Men lovar att ladda in dem på datorn när hon kommer hem, vilket blir i efermiddag.

pöss pöss



Det var bilen vi åkte med, tack för lånet morbror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0